۱۳۸۶ دی ۲۸, جمعه

موزه سانتوری توکیو کاری از تادااو آندو




۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ba salam
age mishe ettelaate kamel rajebe ando va mooze mikam

Meysam Masoumi گفت...

salam
test

ناشناس گفت...

سلام آقای معصومی
در وبلاگم پرسشی مطرح کرده ام ، از شما خواهش می کنم نگاهی بیاندازید و پاسخی به معماری کوچک دهید.
ممنونم.

ناشناس گفت...

آقای معصومی،
سلام. سال نو پیشاپیش مبارک.
لطفاً در نظرخواهی برای انتخاب موضوع ضیافت پنجم شرکت کنید. ممنونم.

ناشناس گفت...

آقای معصومی،
از شما دعوت می‌کنم تا در پنجمین ضیافت وبلاگ‌های معماری با موضوع «از فضا» شرکت کنید. به امید دیدارتان.

ناشناس گفت...

سلام.
ما هم به شما می پیوندیم.سری بزنید

ناشناس گفت...

سلام. وبلاگ تازه ای باز شده است و اخبار ژاپن را می نویسد. خوب است که با آنها تماس بگیرید و اخبار تان را برایشان بفرستید. ما هم به آنها پیوند داده ایم.
کار قشنگی راه انداخته اند و برایمان جذابیت پیدا کرده است. حالا کارمان این شده است که هر روز به آن جا سر می زنیم و از آخرین اخبار ژاپن آگاهی می یابیم.
شاد باشید.


http://iribjapan.blogfa.com

ناشناس گفت...

با عرض خسته نباشید. من برای مونبوشو ژاپن اقدام کرده ام و شانس بالایی هم دارم. می خواستم ازتون بپرسم با توجه به تجربه ای که از آنجا دارید، اگر فرصت مشابه در یک کشور اسکاندیناوی داشتید کدام را انتخاب می کردید. ممنون می شم جواب بدید.

ناشناس گفت...

سلام آقای معصومی من یک محقق هستم می خواستم اگر اجازه بدهید مطالب شما را ترجمه و همراه با نام و لینک ویبلاگ شما در وبلاگم قرار دهم من تازه وبلاگ جدیدم را ساخته ام

M.Jalalvand گفت...

آقای معصومی من منتظر پاسخ شما هستم.
E-mail address : Jalalvand.M@GMail.com